سوالات متداول
برای خرید از شینانت ابتدا پس از انتخاب محصول موردنظر، آن را به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتما در زمان ثبت سفارش مربوطه، نوع، مدل، مبلغ نهایی و نام محصول انتخابی را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید.
پس از ثبت سفارش از طرف تیم پشتیبانی مشتریان شینا نت از طریق ایمیل و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تایید ثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.
پرداخت از طریق کارت به کارت و واریز به حساب از طریق درگاههای پرداخت در صفحه ثبت سفارش انجام میشود.
در شهرهای دارای نمایندگی علاوه بر روشهای فوق پرداخت در محل هم انجام میگیرد.
سفارشات برای شهرهای دارای نمایندگی از طریق پیک و برای سایر شهرها از طریق باربری تیپاکس، پست پیشتاز و سفارشی ارسال میگردد.
بله؛ هدف شینانت این است که شما یک خرید آسان و لذت بخش را تجربه کنید.
جواب یا پرسش خود را پیدا نکردید؟
روشهای ارتباط با ما

تماس تلفنی
021-91097470 - 09122524380